Здравейте колеги. Имам алфа 33 1.5 боксер 1984 г. търся съвет какво да направя с колата си. има вода в маслото която идва от охлаждането. това е малкия проблем. сега големия - при самото палене шайбата на коляновия вал не се завърта и се чува само едно "цък". не знам колко струва ремонта й, но ми казват че ще трябва да се откачи двигателя за да се поправи. какво да направя тъй като финансите са ми доста малко и се чудя да я продам на части или да я пращам на вторични. Дайте ми съвет моля ви. не ми се иска да се разделям по този начин с нея.
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблеми с 33
Collapse
X
-
Ти ако я запалиш още няколко пъти по този начин не се знае дали и до вторични ще стигнеш на самоход.
Това, което питаш докато не отворят мотора никой не може нищо конкретно да ти каже. Ходи при някой майстор, питай го колко пари ще ти вземе да я разглоби и като ти каже какво трябва да се прави и колко ще ти излезе си прави сметката.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
мм това което се случва колега е че ти затяга моторетката и колегата по-долу е прав че ако я запалиш още няколко пъти-а може би и още веднъж така ще си до там и цък няма да прави,маслото ти щом вкарва там вода си е дроп или най-точно боза а щом сама трудно неиска да завърти без помощ най-вероятно пулни и цилиндрите с вода,това лесно можеш да го разбереш като свалиш свещите и ако има ръждичка по-тях е ясна работата и последно с проблема който имаш,аз поне не бих си и помислил да я паля с дърпане ако вкарва вода в цилиндъра има опасност да направи така наречения воден стълб и в най хубавия случай ще потрошиш някоя биела пък що и да не скъсаш колянов вал,по въпроса ти за ремонта ако само главите ще се правят и двете задължително без значение в коя е проблема можеби ще ти излезе около 500-600 лева поне тук във варна и това че няма да смениш нищо ами само основните операции челосване припасване на клапани и т.н.но ако с този проблем си я и прегрявал както става често може да има проблеми и по блока както и с карантиййте вътре или самите цилиндри,най общо ти казах какво може да е но трябва да се отвори мери,гледа и така без компромиси,но ще трябва да се въоръжиш с нерви парички и задължително добър майстор който поне веднъж в живота си е виждал разглобен боксер,че често им съкращават живота вместо да го удължават!
Успех!Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
По добре нова, ама от магазина. Знам точно три случая от последните няколко месеца - майстора му казва основен ремонт еди си колко пари, а човека - не аз ще си купя "нов" ДВГ, и на края от двата строшени мотора се прави един полустрошен, а кинтите надвишават тези за истински ремонт.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Здрасти Колега!
Ако ти трябва здрав двигател аз продавам моя,след малко ще му направя и обявата.1.3 е боксерчето,88 коня мисля се води и е със всички сменени консумативи.Доста е вървежен двигала,на 150 коня баваркa и правя кантари с него,масло съм сменял преди няма 500 км,ако искаш пиши лс ще се разберем.Двигала си е на колата още,та може и де се види на място как е...
Comment
-
Чарковете, за да я оправиш са около 250-300 лева!
Зависи, колко точно е ранена хубавицата.
може да се разминеш и само с две гранитури на главите и биелни лагери.
Като гледам годината е карбураторна.
И аз имам 1.4 добър мотор, но ще трябват доста интервенции, които не са за човек без познания.
Нека изчакаме и Боби какво ще каже, но за мене по-добрия вариянт е ремонта!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Няма какво да кажа, докато не видя колата наживо. Всъщност може и да си е здрав мотора. Това, че стартера е нов/ремонтиран нищо не значи. Достатъчно е да има лоша ел. връзка и примерно от контактния ключ до шалтера да няма 12V под товар.
Рано е да се говори за ремонт, може нещата да са по-простички, но от дистанция не става.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеНяма какво да кажа, докато не видя колата наживо. Всъщност може и да си е здрав мотора. Това, че стартера е нов/ремонтиран нищо не значи. Достатъчно е да има лоша ел. връзка и примерно от контактния ключ до шалтера да няма 12V под товар.
Рано е да се говори за ремонт, може нещата да са по-простички, но от дистанция не става.Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Стара планина трудно се минава!
препоръчвам на колегата , да се свърже с Йоли МТХ- сина ми или с Undi!
Там вършее и Тонов и ще намерят изход!
Изобщо, колега, влез в разделите на Монтана, Враца и ако има Лом и Видин, запознай се с калегите и е много вероятно да получиш добра помощ!
Едит: Никовете пиши на латиница!Пичовете са гарантирано сериозни!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment